Gratis fragt ved køb over 600 kr.

Fortrydelse og reklamation

Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse. 

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse. 

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. 

Sådan udnytter du fortrydelsesretten 

Du fortryder dit køb ved at sende en mail til info@catecare.dk. 
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet. 

Returnering af varen og returomkostninger 

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til CateCare, Husmandsvejen 61, 3250 Gilleleje uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage. 

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling. Du skal selv betale for returnering af varen.

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse 

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret. 
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen. 

Afprøvning af varen og emballage 

Du må undersøge produktet på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage det i brug. Hvis du har taget produktet i brug tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet. Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. 

Reklamation – Hvis der er noget galt med varen
Hvis du køber et produkt, der indeholder fejl, dvs. konsistensen virker underlig, produktet lugter mærkeligt eller emballagen er i stykker, skal du kontakte os hurtigst muligt efter at du har taget produktet i brug og inden sidste holdbarhedsdato. Du kan sende os en mail og beskrive problemet eller du kan ringe os op på tlf. 2195 2111.

Vi vil derefter sende dig en returkode og bede dig returnere produktet, hvorefter vi uden fragtudgift for dig fremsender et nyt produkt.

 

Scroll to Top